OK TSK Eesti talv
Esimest korda minu mäletamise järgi on Eestis ühepäevane ralli. Minumeelest ei saa niimoodi kohe seda õiget rallitunnet kätte. Midagi jääb nagu puudu. Kuigi see õhtune katse midagi tulemuste koha pealt ei tähenda, on ikkagi mõnus alustada õhtul, siis pärast esimesi pilte uurida ja teise päeva plaane paika seada. Ühepäevane ralli on nagu kioskis ajalehe järel käimine palgapäevase poeskäigu asemel.
Alustasime ikkagi eelmisel õhtul ja sõitsime Tartu kanti ära. Hommikul korjasime Intsu auto peale ja asusime teele. Kõigepealt võtsime sihiks servise, mis seekord oli Syruse staabi juures. Hommikul seal veel kahjuks tegevust ei olnud. Ehitati ainult MMM telki ja müüdi hernesuppi. Mida ma oma reisikaaslastel osooni huvides süüa ei soovitanud.
Kurvitsa katse
Edasi valisime SS2 Kurvitsa kiiruskatse. Lootsime, et ehk on selleks ajaks juba veidi valgem ja seega paremad tingimused pildistamiseks. Esimesed autod tulid siiski väheke kehvades oludes, kuid iga minutiga läks asi paremaks. Esimene katse oli ka ainuke, kus saime peale VIP auto ja nullid, kuigi olin lubanud ühele VIP-sõitjale, et teen tast pilte. Kahjuks on rallide ajakavad nii säetud, et VIPid tulevad jupp maad enne võistlejaid ja nende ajaks lihtsalt ei jõua kohale. Sorry...
Alaküla katse
Liikusime edasi SS3 Alaküla katsele. Autosid oli palju ja nii jõudsime vaevu õigeks ajaks kohale. Ei osanud arvata, et seal nii palju rahvast võiks olla. Ja KÕIK motorsport.ee fotograafid olid samas kohas. Muidugi põrnitsesid varem kohal olnud meid altkulmu, aga kui asi on kooskõlastamata, siis pole ju ka kedagi süüdistada.
Njah, kõrvale võiks siis panna Soome Fotohana lehe, mis jagab enne võistlust omavahel käsud kätte, et kes kuhu kurvi läheb. Neil on muidugi teised ideed ja aated kui meil. Nende huviks on saada kõikidest sõitjatest võimalikult paljudest eri kohtadest võimalikult pikad fotoseeriad, et need siis maha müüa. Galeriid just silmailu ei paku.
Olime Alakülal päris pikalt ja kui enamus rahvast oli juba läinud, õnnestus mul ka väikest väljasõitu näha. Küll läbi põõsaste, aga ikkagi. Tänud, Tanel :) Õnneks oli ka see avarii suht väikeste tagajärgedega, sest kui auto pealtvaatajate abiga teele tagasi saadi, jätkas see oma sõitu.
Imelik on see, et kui Soome publik tormab hättasattunud autole appi kohe, siis eestlased tahavad enne veenduda, et ta ikka kindlasti ise välja ei saa. Mõnel sellil lastakse ikka tükk aega hanges kärsata enne kui appi minnakse.
Edasi jooksime korra servisest läbi. Ma ise istuks seal heameelega kauem. Seal kuuleb ja näeb igasuguseid asju. Ja pildistada saab ka, ega siis kõik ei pea sõidupildid olema.
Heisri katse
Järgmine oli Heisri katse finiš. Jube. Kell hakkas juba lõunale lähenema ja rahvas täis jääma. Mingi rõve sigalakku tõis tegelane mölises turvameestega, ropendas ja püüdis kõiki minema ajada. Räige vend oli. Me läksime juba minema, aga see jäi sinna ikka turvama kutsutud politseinikega vaidlema, et see pidi tema maa olema ja tema tahab autoga sõitma minna jne. Rõve.
Sirvaste katse
Siis läksime Sirvaste katsele. Päris kaval koht oli seal, tegin sisekurvist posti tagant lootuses, et ehk nad sellest läbi ei tule. Joodikuid oli jälle meeletult. Rullnoksid veavad kastidega kanget alkoholi katsele kaasa ja siis lällavad tee peal ja mölisevad turvadega. Rallist on neil meeles ainult megapohmell ja muud ei midagi.
Krüüdneri katse
Lõpetuseks võtsime Krüüdneri katse. Lahe koht oli. Palju rahvast ka. Kui edasi oleks natuke viitsinud kõndida, siis oleks sattunud sinna, kus Kask ja Gross ära panid. Aga parasjagu väsinud ka ja ei viitsinud.
Passisime seal lõpuni ja avastasime, et jõuame veel poodiumile ka. Imelikult palju jõudsime ühe päevaga.
Aga seda ka et, talverallisid võiks olla üks veel. Üks point on see, et siis on talvekola hankimisel suurem mõte ja teine see, et kui üks ilma tõttu tuksi läheb siis on lootus, et teine ikka toimub.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home